برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

خرید دسته پرچم ویژه پیاده روی اربعین

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش
دوست داشتن0

چرا پرچم اربعین ؟

زائر حسین با زمزمه «همین که زیر پرچم تو باشم کافی است» دل به دریای شیفتگان حسین(ع) می‌زند و سفر خود را در پیاده روی اربعین آغاز می‌کند. او به تاسی از علمدار کربلا راهی شده است تا در همهمه ارتش حسینی،  پیامدار نهضت حسینی باشد و باری دیگر ندای «هل ناصر من ینصرنی» را تداعی نماید.

پرچم نماینده ارادت مردم به آن چیزی است که بدان عشق می‌ورزند. از این رو پرچم بیان کننده شعارها و آرمان‌های یک ملت، یک فرهنگ و یا حتی یک حرکت می‌باشد. با پرچم می‌توان تمام هویت و باور خود را به دیگران منتقل و به جهانی سازی آنها اقدام کرد.

پرچم‌ ها می‌توانند در کنار هم یک نمایشگاه سیار از مهمترین شعارها و باورهای ما باشند. چه بسا بتوانیم در مسیر اربعین با کمترین و مختصرترین امکانات بهترین نمایشگاه حسینی را برپا نماییم.

پرچم ها پیشاپیش موکب اربعین به حرکت درمی‌آیند تا بار دیگر شعار «نصرتی معده لکم» را عملی سازند. در پایان همراه با زائر اربعین از سفر بازمی‌گردند تا مایه تبرک جاماندگان از قافله اربعین باشند و طعم دلتنگی را از دل‌ها بشوند.

پرچم ها با زبان‌ها و رنگ‌های مختلف نشانه وحدت مردمان و ملت‌های مختلف هستند و نشان می‌دهند می‌توان با همه اختلاف رنگ و سلیقه گرد حقیقتی والا جمع شد و بزرگترین گردهمایی عالم را رقم زد.

چرا دسته پرچم اربعین ؟

پیاده روی اربعین حسینی سفری است بس صبورانه و مستمر که از زائر خود می‌خواهد در حد توان سبکبال و کم توشه پای در آن بگذارد. از سویی زائر اربعین در تلاش است تا علاوه بر زیارت، به فعالیت های فرهنگی همچون علمداری، تبلیغ و ... بپردازد و نقش پررنگ تری را در سفر اربعین ایفا کند.

پرچمداری از جمله این فعالیت‌هاست و از آن رو اهمیت دارد که مسیر اربعین مسیری جهانی است که شوق تبلیغ و سردادن شعار را برای زائر اربعین زنده نگه می‌دارد. حمل پرچم در سفری که ممکن است بین 10 تا 14 روز به طول بیانجامد کار آسانی نیست و ابزاری لازم است تا به زائر اربعین برای انجام این مهم کمک نماید.

تهیه دسته پرچم شاید بهترین شیوه برای حمل و نگهداری پرچم باشد. دسته پرچم استیل و آلومینیوم بهترین انواع دسته پرچم هستند که هر کدام با ویژگی‌ها و کاربردهای خود می‌توانند کمک حال زائر در حمل پرچم باشند.

دسته پرچم آلومینیومی وزن کمتری دارد از این رو بیشتر از انواع دیگر می‌تواند برای استفاده زائرین اربعین مناسب باشد.   در حالی که دسته پرچم استیل نسبت به دسته پرچم آلومینیومی وزن بیشتری دارد اما از مقاومت بالاتری برخوردار است و به لحاظ دوام، ماندگاری و دوام آوردن در طول سفر بیشتر توصیه می‌شود.

مشخصات دسته پرچم آلومینیومی به قرار زیر است:  دارای 6 قسمت تلسکوپی،  با ابعاد  75 سانتی متر در حالت بسته و 300 سانتی متر در حالت باز است. وزن 500 گرم وزنی بسیار مطلوب برای دسته پرچم است که نشانگر کاربری آسان آن است.

مزایای دسته پرچم اربعین

قابلیت استفاده به عنوان جایگزین مونوپاد یا پایه دوربین و گوشی همراه برای گرفتن عکس سلفی

قابلیت استفاده به عنوان تابلوی کاروان پیاده روی اربعین، همچنین سفر مکه و عتبات عالیات

برخوداری از کیف کمری به نحوی که زائر می‌تواند دسته را بر کمر ببندد و حمل نماید.

قابل استفاده در اردوهای زیارتی مشابه همچون پیاده روی تا حرم امام رضا(ع)

دارای ظاهر زیبا و جذاب و ارتفاع مناسب که در نگاه عموم اثربخشی دارد.

برخورداری از اسفنج در محل قرارگیری دست و ممانعت از تعریق دست

قابل استفاده به عنوان عصا در حین سفر برای رفع خستگی از زائر

مقاومت بالا در مقابل فشار باد در مناطق بیابانی و بدون حفاظ

آسانی و  راحتی در حمل و نقل انواع پرچم

با قابلیت جمع شوندگی و سهولت در جابه‌جایی

محصولات مرتبط
دسته پرچم کوچک اربعین دسته پرچم کوچک اربعین
نمایش سریع
دوست داشتن
100,000 تومان (بدون مالیات)
دسته پرچم اربعین دسته پرچم جمع شونده با قابلیت نصب روی کوله مناسب برای راهپیمایی اربعین حسینی  ابعاد در حالت بسته 25 و در حالت باز 70 سانتی متر ، سبک و مقاوم  دقت بفرمایید هزینه ارسال به عهده مشتری هست.
نمایش سریع
دوست داشتن
دسته پرچم استیل اربعین دسته پرچم استیل اربعین
نمایش سریع
دوست داشتن
1,450,000 تومان (بدون مالیات)
کالایی مناسب جهت سفر اربعین،کاروان‌های زیارتی، اردوها و...سهولت حمل و نقل، مقاومت بالا در مقابل فشار باد، ظاهری زیبا و جذاب از ویژگی‌های دسته پرچم اربعین است دقت بفرمایید هزینه ارسال به عهده مشتری هست. بدون کیف...
نمایش سریع
دوست داشتن
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارتباط در ایتا

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم