برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

شما جشن تکلیف چی هدیه میدین؟

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش
دوست داشتن0

چرا جشن تکلیف هدیه میدهیم؟

جشن تکلیف صرفا یک برنامه جشن نیست بلکه میتونه یه کارگاه آموزشی باشه و حتی فرصتی برای تهیه همه چیزهایی که یک نومکلف برای انجام اعمال دینی‌اش به همه آنها نیاز دارد. از جمله این آموزش‌ها می‌توانیم به آموزش اقامه اذان و نماز ، آموزش قرآن، آموزش احکام دینی مثل وضو، غسل و... اشاره کنیم.

علاوه بر این آموزش‌ها، تربیت فرهنگ دینی هم برای نوجوان لازم و ضروری است مثل آداب احترام به پدر و مادر، آداب رفتن به مسجد، معاشرت اجتماعی، حق‌الناس، حق‌الله و دیگر وظایف دینی همچون نماز جمعه، شرکت در برنامه‌های جشن و عزاداری و ....

در کنار آموزش، باید به خاطر بسپاریم که جشن تکلیف یک مراسم متفاوت برای همه بچه‌هاست بنابراین باید تلاش کنیم تا یه جشن تکلیف شاد، خلاقانه، پرخاطره وبیادماندنی برگزار کنیم. یقینا هدیه جشن تکلیف در مرور خاطرات این روز و ماندگاری آن در ذهن نوجوان تاثیر زیادی خواهد داشت.

ترجمه خواندنی قرآن کریم

یکی از اولین وسایلی که همه ما برای جشن تکلیف فرزندان تهیه می‌کنیم کتاب قرآن و ادعیه است. اما باید توجه داشته باشیم بچه‌ها نمی‌توانند قرآن را با ترجمه سنگین بخوانند و نیاز دارند قرآنی با ترجمه روان که پیام‌های آن متناسب با سن نوجوانی تنظیم شده است در اختیارشان گذاشته شود. ما به شما ترجمه خواندنی قرآن کریم همراه با پیام‌هایی از علی ملکی را پیشنهاد می‌کنیم که می‌تواند برای نوجوانان مناسب و کاربردی باشد.

 

دقت کنید که بهتر است برای هدیه از قرآن‌های رنگی ترمو استفاده کنید چرا که برای کودکان و نوجوانان از جذابیت بیشتری برخودار هستند. همچنین قرآن‌های جیبی عطری هم می‌توانند هدیه‌ای مناسب برای نوجوان باشند و به او در تلاوت روزانه قرآن در هر مکان و موقعیتی کمک کنند.

رساله مصور احکام

آموزش احکام شرعی به کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به سوالات ریز و درست بچه‌ها کار ساده‌ای نیست.  از آنجا که فراگیری بسیاری از احکام نیازمند تمرین و ممارست است، رساله تصویری احکام می‌تواند هدیه‌ای ویژه برای نومکلف باشد تا با مراجعه دائم به آن احکام شرعی خود را بیاموزد. آموزش تصویری عبادات می‌تواند فرآیند یادگیری احکام را برای نومکلف بهتر کند. در حال حاضر رساله‌های مختلفی دربازار موجود است که می‌تواند با توجه به سن و مخاطب خریداری شود. رساله مصور دانش‌آموزی، رساله مصور عبادات در 2 جلد، رساله مصور کودکان (دختر) ، رساله مصور کودکان (پسر) و رساله مصور جوانان از جمله آنهاست.

لوح یادبود جشن تکلیف

اگر می‌خواهید در چند جلمه جشن تکلیف را بر فرزندتان تبریک بگویید و می‌خواهید این جشن برایش جشنی ماندگار شود می‌توانید بوسیله لوح یادبود جشن عبادت که معمولا حاوی تصاویری متناسب با جشن تکلیف و چند جمله در اهمیت آن است، آغاز این دوران را به او تبریک بگویید.

کتاب صوتی و تصویری آموزش نماز

اگر به دنبال معلم خصوصی برای آموزش نماز به فرزندتان هستید، و می‌خواهید علاوه بر آموزش صوتی قرائت سوره‌های نماز، ارکان نماز را به صورت تصویری به آنها بیاموزید کتاب آموزش نماز همراه با واقعیت افزوده می‌تواند به شما کمک کند. کتاب صوتی و تصویری آموزش نماز را بعد از خرید باز کرده و نسخه اندروید کتاب را روی تلفن همراه خود نصب کنید. از این لحظه فرزند شما می‌تواند نماز را با همه آداب آن بیاموزد.

جعبه نماز

فرزندان ما بایستی بدانند در هر موقعیت و شرایطی که هستند، عبادات واجب خود را باید بجا بیاورند و آن را ترک نکنند. جعبه نماز وسیله‌ای است که همه امکانات اولیه نماز مثل مهر نماز ، جانماز ، قبله نما و تسبیح را یک جا در بسته‌بندی شیک و در قالب یک جعبه با طرح خاتم در اختیار فرزند شما قرار می‌دهد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارتباط در ایتا

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم