برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

نظافت کتیبه های مسجد با جاروبرقی کوله ای

نوشته شده در تاریخ460 سال پیش
دوست داشتن0

چرا جاروبرقی کوله‌ای؟

جاروبرقی‌های کوله‌ای از یک ویژگی مهم برخوردارند و آن اینکه براحتی بر دوش فرد استفاده‌کننده قرار گرفته، و قابل حمل می‌باشند. همین ویژگی موجب شده است تا کارگران سازمان‌های اداری و حتی خادمین مساجد، جهت نظافت محل‌های مرتفع ساختمان مثل سقف، پنجره‌های بالای ساختمان، پرده‌ها، نمای ساختمان و کتیبه‌ها از آن استفاده نمایند.

.

طریقه استفاده

برای استفاده از جاروبرقی‌های کوله‌ای، ایتدا با کارکرد هر یک از ابزارهای جانبی آن مثل بورس‌ها و مکنده‌ها، آشنا شوید که برای نظافت چه محل‌هایی به کار می‌روند و چگونه به یکدیگر متصل می‌شوند. بعد از آنکه بورس یا مکنده مورد نظر را به لوله اصلی وصل کردید، لوله را به مخزن یا سطل جارو وصل نمایید.

اگر دقت نمایید بغل جارو، جلیقه مخصوص کوله جارو، به بدنه آن نصب شده است. همانطور که یک کوله را بر دوش می‌اندازید، با استفاده از دسته‌ها، جارو را بر روی پشت و شانه خود قرار دهید.کابل برقی این جاروها معمولا بلند هستند که می‌توانید براحتی آن را به پریز برق وصل نموده و جاروی سطح کف و یا سطوح برآمده را آغاز نمایید.

.

مزیت‌ها

1.جاروهای کوله‌ای به دلیل قابل حمل بودن، براحتی جابه‌جا می‌شوند.

2.کیسه این جاروها دائمی، بدون نیاز به تعویض ماهانه و قابل شستشو هستند.

3.جاروهای قابل حمل، معمولا در وزن 4 تا 5 کیلو تولید می‌شوند که به نظر سنگین هستند اما چون هر دو دست انسان آن را حمل می‌کند، جابه‌جایی آنها به سهولت انجام می‌شود.

5.در مکان‌هایی که نیاز به جابجایی بالا وجود دارد و محدودیت در حمل جاروبرقی صنعتی هست، این مدل بسیار کارایی دارد و می‌تواند به عنوان دمنده(فوت زن) استفاده نمود.

6.این محصول تولید‌کننده داخلی هم دارد و نیاز به تهیه محصول مشابه یا خارجی آن نیست.

.

نگهداری و مراقبت

* یک نکته مشترک که بایست برای انواع جاروبرقی رعایت نمود، استفاده از آنها در فواصل زمانی معین است، به طوری که جارو بتواند استراحت کرده و موتور آن برای کار مجدد خنک گردد.

* برای آنکه به موتور دستگاه، فشار نیامده و کثیف نشود، در فواصل زمانی معین و پیش از آنکه کیسه آن کاملا پر شود، آن را نظافت نمایید.

* مراقب باشید لوله خرطومی جارو که به مخزن وصل است، بیش از حد کشیده نشود، چرا که ممکن است پاره شده و از مخزن جدا شود.

* کوله جاروبرقی را در فواصل زمانی معین بررسی نمایید تا از مقاومت و سالم بودن آن مطمئن شوید چرا که در غیر این صورت ممکن است جارو سقوط کرده و آسیب ببیند.

* این نوع جارو برای گرفتن خاک و جمع کردن ضایعات خشک ریز می‌باشد. پس از جارو کردن اجسام تیز مثل شیشه و فلزات خودداری نمایید.

* علاوه بر زیبایی ظاهری جارو همچون اندازه و رنگ، به مقاومت، قدرت مکش، کاربردها و ابزارهای جانبی آن دقت کنید. چرا که کارکرد جارو،  بیشتر از زیبایی آن برای شما اهمیت خواهد داشت.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارتباط در ایتا

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم