برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

شستشوی آسان سطوح با کف شوی

نوشته شده در تاریخ7 سال پیش
دوست داشتن0

چرا کف‌شوی؟

معمولا در هنگام شستشوی سطوح و کف محیط، نیازمند آن هستیم که بتوانیم به راحتی غبار، کثیفی و حتی آب آلوده را از روی سطوح جمع‌آوری کرده و زمین را شستشو دهیم و خشک نماییم. در میان تجهیزات شستشو، کف‌شوی‌ها به دلیل آنکه در انواع مختلف ماشینی و دستی طراحی شده‎اند، می‎توانند به ما در شستشوی سطوح و خشک‌کردن آنها کمک نمایند.

.

نکات مهم در هنگام خرید

امروز کف‌شوی‌ها در انواع مختلف و در ساخت‌های گوناگونی طراحی شده‌اند که می‌توانند برای سطوح مختلف و با توجه به نوع کاربرد، مورد استفاده واقع شوند. از این رو قبل از خرید کف‌شوی، محیطی را که می‌خواهید در آن از کف‌شوی استفاده نمایید مشخص کنید.

اگر قصد دارید همه انواع سطوح را از کف تا دیوار نظافت نمایید بهتر است از کف‌شوی چرخشی استفاده نمایید.

اگر صحن مسجد شما بزرگ و وسیع است و کف آن از سنگ می‌باشد، برای شستشوی سریع، خشک‌سازی همزمان و برق انداختن بهتر کف، از کف‌شوی‌های صنعتی یا اسکرابرها استفاده نمایید.

در خرید کف‌شوی‌های برقی و صنعتی حتما به ابزار و قطعات تشکیل‌دهنده آن، همچون بدنه اسکرابر، چرخ‌ها، تی و ... دقت نمایید تا از کیفیت و کارآیی مناسب برخوردار باشند.

اگر قصد دارید علاوه بر جذب آلودگی از روی کف، آب سطح را کامل جمع‌آوری کنید، بهتر است از کف‌شوی‌های دستی استفاده نمایید که دارای لبه‎های تیغه‌ای هستند و براحتی آب را از روی کف و سرامیک جمع می‌کنند.

.

مزیت‌ها

1. اولین مزیت انواع کف‌شوی در کاهش خستگی اعضای انسان، به ویژه دست و پا در شستشوی محیط است.

2. کف‌شوی‌ها به دلیل استفاده از الیاف ميكروفيبری؛ به راحتی می‌توانند گردو غبار را به خود جذب کرده و آب را از روی سطوح جمع‌آوری کنند.

3. کف‌شوی‌های چرخشی از قابلیت چرخش 360 درجه در قسمت دسته برخوردار هستند و به راحتی می‌توان زاویه آنها را تنظیم کرد. این قابلیت از خستگی نظافت‌کننده می‌کاهد و کار نظافت را برای او آسان می‌سازد.

4. کف‌شوی صنعتی به دلیل برخوداری از دستگاه پاشنده آب، همچنین دستگاه مکنده آب در کنار یکدیگر، این امکان را فراهم نموده تا محیط و کف به طور همزمان شسته و خشک شود.

5. کف‌شوی صنعتی به دلیل برخوداری از مخزن جداگانه آب تمیز و آب کثیف، نیاز نظافت‌کننده را برای تعویض مداوم آب برطرف می‌سازد.

5. در دهه‌های اخیر تولیدکف‌شوی‌های سرنشین‌دار توانسته است نظافت‌کننده را به راحتی روی محیط جابه‌جا کرده و از میزان فعالیت او بکاهد.

.

نگه‌داری و مراقبت

* در خرید کف‌شوی‌ها دقت نمایید که دارای پدال نباشند چرا که در دهه گذشته دستگاه‌هایی که از پدال برای فشار دادن جهت تخلیه آب استفاده کرده‌اند، زودتر خراب شده و نیاز به تعمیر داشته‌اند.

* از جمله موارد مهمی که باید برای نگه‌داری و طول عمر دستگاه‌های کف‌شوی، بویژه کف‌شوی صنعتی بدان توجه داشته باشید این است که دستگاه از ضمانت‌نامه و گرانتی معتبر برخودار باشد. چرا که دستگاه‌های کف‌شوی به دلیل کار بالا و سنگین شستشو، در درازمدت نیازمند تهیه قطعات به صورت مجدد خواهند بود.

* اصل مهم و کلی در نگهداری انواع کف‌شوی، تمیز نگه داشتن و نظافت منظم قطعات آنهاست که در طول عمر آنها و حفظ کیفیت بالای کاربری آنها موثر است.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارتباط در ایتا

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم