برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

رونمایی از وب سایت مسجدکالا

نوشته شده در تاریخ781 سال پیش
دوست داشتن0

در این مراسم از کتاب «مسجد هسته مقاومت» که تولید مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران است، رونمایی شد. این کتاب شرحی از سخنان سال گذشته مقام معظم رهبری در روز جهانی مسجد است. «مسجدهسته مقاومت» کتابی چند رسانه‌ای است که یک سایت پشتیبان نیز دارد.

در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم شهید محسن حججی با اهدای لوحی توسط سردار سرلشکر قاسم سلیمانی تقدیر به عمل آمد. هم‌چنین با اهدای لوحی توسط خانواده شهید مدافع حرم شهید محسن حججی از زحمات سردار سرلشگر قاسم سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم از سایت «مسجد کالا» نیز رونمایی شد که شامل فهرست نیازمندی‌های مساجد است. این سایت از یک سو با هدف شناخت محصولات با کیفیت، مناسب و مورد نیاز مسجد برای اهالی مسجد و از سوی دیگر جهت معرفی محصولات تولیدکنندگان به مساجد طراحی شده است.

حجت‌الاسلام سعید کرمی در گفتگو با خبرگزاری رضوی در تهران درباره پایگاه اینترنتی «مسجد کالا» گفت: پایگاه اینترنتی مسجد کالا، با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی در جامعه اسلامی و با هدف حمایت از تولیدکنندگان مسجدی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران پیاده‌سازی شد.

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: این وب‌سایت از طرفی برای مخاطب مسجدی، دارای فهرستی از لوازم و اقلام موردنیاز مساجد است و در رفع نیاز آن‌ها می‌کوشد و از طرف دیگر دستیار تولیدکنندگان کالاهای مسجدی برای معرفی محصولاتشان در مساجد، هیات‌ها و فضاهای مذهبی است.

كرمي درباره خدمات مسجدکالا به تولیدکنندگان و متولیان مسجد اظهار داشت: مسجدکالا، بستری مناسب برای تولیدکنندگانی است که تمام یا بخشی از محصولات آن‌ها مورد نیاز مساجد و اماکن مذهبی است و به دنبال معرفی بیشتر و بهتر تولیدات و خدمات خود به اماکن متبرکه است.

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: تولیدکنندگان می‌توانند با ثبت کالای خود در مسجدکالا به طور مستقيم و بدون واسطه به ارائه خدمات خود به مساجد بپردازند.

به گفته وي، متولیان، خیرین و خادمین مساجد و اماکن متبرکه می‌توانند با استفاده از خدمات مجموعه مسجدکالا و دریافت مشاوره بدون واسطه و با هزینه کمتر به تولیدکنندگان اقلام مسجدی مرتبط شوند و از طرح‌ها و جشنواره‌های تخفیفی ارائه محصولات مطلع شده و از آن استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از امکانات این سایت به آدرس http://masjedkala.ir مراجعه کنند.

کانال تلگرام وب سایت مسجدکالا: https://t.me/masjedkala
صفحه اینستاگرام مسجدکالا : www.instagram.com/masjedkala
سایت پشتیبان کتاب چندرسانه‌ای «مسجد هسته مقاومت » : www.masjedbook.ir

.

.

.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارتباط در ایتا

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم