برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی با پیکسل های مذهبی

نوشته شده در تاریخ781 سال پیش
دوست داشتن0

چرا پیکسل؟

بسیاری از مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی همچون مساجد و هیئات، می‌خواهند در مناسبت‌های خاص از یک شعار واحد استفاده کنند و ارادت و علاقمندی خویش را به اهل بیت(ع) به نمایش بگذارند.

همچنین کادرهای مختلف تربیتی؛ اعم از حلقه‌های معرفتی، گروه‌های اردویی و آموزشی، مایل هستند تا برای کادربندی بهتر حلقه خود، همچنین کنترل تک تک اعضا و هدایت هدفمند و بهتر فراخوان تشکیلاتی خود، از یک شعار یا نماد واحد استفاده نمایند.

پیکسل‌ها به دلیل سهولت در استفاده، همچنین قابلیت نمایش نمادها وکلیدواژه‌های مؤثر وگویا بر روی خود، بهترین ابزار برای رسیدن به یک تشکیلات منظم و هدفمند هستند.

.

نکات مهم در هنگام خرید

در صورتی که مایل به خریداری تعداد زیادی پیکسل هستید؛ قبل از خرید لازم است انواع و اقسام پیکسل‌ها را بشناسد و از کاربرد هر یک از انواع آن اطلاع کافی داشته باشید.

*پیکسل‌های سوزنی نوعی دگمه کوچک سوزن‌دار هستند که معمولاً به عنوان یک نشان و نماد روی لباس به ویژه پیراهن برای آقایان و روسری برای خانم‌ها قابل نصب هستند. این نوع پیکسل‌ها برای گروه‌بندی و شناسایی اعضای یک گروه بسیار مناسب هستند.

*پیکسل‌های ماگ، معمولاً نوع تصویرپردازی هستند که بر روی محصولاتی خاص همچون لیوان، بشقاب و دیگر ظروف تزئینی چاپ می‌شوند و می‌توانند هدایایی مناسب و ماندگار برای یک شخص خاص و یا اعضای یک مجموعه باشند.

*پیکسل قاب، نوعی تابلوی شاسی کتیبه مانند هستندکه قابلیت چاپ طرح‌های زیبا با موضوعات مختلف را دارا هستند و می‌توانند هدیه‌ای فرهنگی و ارزشمند برای مخاطبین مجموعه‌ها و یا عزیزان شما باشند.

*پیکسل آهنربایی تقریباً از همان طرح دگمه سوزنی برخودار هستند اما به جای سوزن در پشت خود یک آهنربا دارند. پیکس‌های آهنربایی می‌توانند بر روی سطوح فلزی نصب شوند و جلوه زیبایی را به محیط کار و فعالیت شما هدیه دهند.

دقت کنیم پیکسل‌ها انواع و اقسام زیاد و قابل توجهی دارند که در هنگام خرید بایستی با توجه به نوع نیاز و کاربرد آنها، به سفارش محصول اقدام نماییم.

جنس محصول، روکش و میزان ماندگاری پیکسل، قالب طرح و امکان سفارش دلخواه طرح پیکسل، از جمله نکاتی هستند که در حین خرید باید به آن‌ها دقت نماییم.

.

مزیت‌ها

1. ابزاری مناسب، جذاب و گویا برای گروه‌بندی و تنظیم یک شعار واحد در فعالیت‌های گروهی

2. قابلیت انتخاب و سفارش طرح دلخواه در تهیه و تدارک انواع و اقسام پیکسل‌ها

3. محصولاتی ارزشمند، کم‌هزینه و ماندگار به دلیل بهره‌مندی از تم‌های فرهنگی و ارزشی

4. ابزار فرهنگی ویژه برای وحدت‌بخشی و بصیرت‌افزایی در میان گروه‌های مذهبی و فرهنگی

.

نگه‌داری و مراقبت

پیکسل‌های مذهبی و ارزشی به دلیل آنکه معمولا از اسماء متبرکه و مقدس یا تصاویر اماکن مقدس برخودار هستند، لمس و تبرک آنها شرایط ویژه دارد و لازم است از روکش مات برخودار باشند تا در استفاده از آنها مشکلی نباشد.

 .

.

برای تهیه لیوان‌های وبژه غدیر  و  ایام محرم به کانال مسجدکالا، مراجعه نمائید.

آدرس کانال مسجدکالا:

masjedkala@

.

محصولات مرتبط
پیکسل با طرح غدیر پیکسل با طرح غدیر
نمایش سریع
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجودفروخته شده
1,700 تومان (بدون مالیات) 3,000 تومان
-1,300 تومان
پیکسل غدیر  کالایی ویژه جشن غدیرخم همراه با تعظیم شعائر اسلامی و ترویج فرهنگ غدیری جهت خرید با تعداد بالا و تخفیف ویژه تماس بگیرید . زمان ارسال: 2 روز پس از ثبت سفارش
نمایش سریع
دوست داشتن
پیکسل جشن تکلیف پیکسل جشن تکلیف
نمایش سریع
دوست داشتن
5,000 تومان (بدون مالیات)
پیکسل جشن تکلیف پیکسل با طرح های ویژه جشن تکلیف دختران و حجاب هدیه ای زیبا و به یاد ماندنی در جشن عبادت نومکلفان دختر و پسر  با قیمت ویژه برای تعداد بالا  زمان ارسال: 2 روز پس از ثبت سفارش پرداخت هزینه ارسال توسط...
نمایش سریع
دوست داشتن
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارتباط در ایتا

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم