برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

با کوله پشتی سفری آسان و بی دغدغه داشته باشیم

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش
دوست داشتن0

.
چرا کوله‌پشتی؟

مهمترین مزیت کوله‌پشتی نسبت به دیگر ابزار حمل وسایل، همچون کیف و ساک، برخورداری این کالا از دو بند است که باعث می‌شود فشار وزن کالا به جای یک دست یا یک کتف، روی هردوکتف قرار گرفته و بین آن دو تقسیم شود. از این رو حمل وسایل با استفاده از کوله‌پشتی راحت‌تر است.
.

نکات مهم در هنگام خرید

*اولین گام در خرید کوله‌پشتی تعیین میزان کوچکی و بزرگی آن است. در نظر داشته باشید اگر کوله‌پشتی بسیار بزرگ باشد وزن بار به طور یکنواخت در آن توزیع نخواهد شد و موجب ناراحتی خواهد شد. همچنین اگر کوله خیلی کوچک باشد روی لگنتان تکیه نخواهد داشت و به شانه شما فشار خواهد آورد. از این رو اندازه متوسط بهترین گزینه در انتخاب کوله‌پشتی است.

*در گام دوم سعی کنید کوله‌پشتی را روی دوش خود قرار دهید و امتحان کنید تا ممطئن باشید در استفاده از آن راحت هستید یا خیر. در موقع امتحان کردن دقت کنید فشار و وزن کوله روی لگن شما قرار می‌گیرد یا روی شانه‌های شما.

*هنگام بررسی کوله‌پشتی انتخابی خود به بند آن نیز دقت فرمایید. از کوله‌پشتی‌هایی استفاده نمایید که بندهای آن لیز نبوده و بتوانید ساعت‌ها، بدون هیچ درد سر و لغزشی از آن استفاده نمایید.

*در هنگام خرید، تعداد محفظه‌ها و جیب‌های کوله‌پشتی را بررسی نمایید. این جیب‌ها می‌توانند نقش مهمی را در نگهداری از وسایل کوچک مانند تلفن‌های همراه، دوربین، کیت کمک‌های اولیه، کتاب‌های راهنما، و یا نقشه‌ها ایفا نمایند.

*زیپ ها یکی از مهمترین اجزای همه کیف ها و کوله ها به حساب می آیند. زیپ کوله پشتی را خوب بررسی کنید. چند بار آن را باز و بسته کنید. از روان بودن زیپ مطمئن شوید. حتما دقت کنید که زیپ کوله‌ای که قرار است بخرید، فلزی باشد.سر و ته زیپ‌ها را چک کنید که به راحتی قابل تعویض باشند تا در صورت خرابی زیپ‌ها، کوله‌پشتی شما بی‌استفاده نشود و قابل احیا باشد.

*معمولا کوله‌پشتی‌های استاندارد اقلا دو بند دارند. دقت کنید که این بندها پهنایی بین پنج تا هفت سانتی متر داشته باشند. این بندها باید تو پر و نرم باشند که به شانه‌های شما فشار نیاورند و به آن‌ها آسیبی وارد نکنند. درون بعضی از این بندها پد مخصوص یا کپسول هوا جاسازی شده است که به سلامت بیشتر استخوان‌های میان کتف و گردن شما کمک می‌کند.

*کوله‌پشتی‌هایی که در قسمت پایین یک کمربند اضافه دارند که آن کمربند دور کمر و روی پهلو بسته و چفت می‌شود، برای سلامتی بدن شما فایده بیشتری دارد. بستن این کمربند می‌تواند مقداری از وزن محتویات کوله‌پشتی را به پهلوها و کمرتان منتقل کند.
.

مزیت‌ها

*برخوداری از دوبند در پشت کوله و یک بند در پایین که به قرار گرفتن بار بر روی شانه به طور استاندارد کمک می‌نماید.

*کوله‌پشتی‌ها به دلیل قرار گرفتن روی شانه و کمر دست‌های شما را آزاد می‌گردانند تا بتوانید بواسطه آنها وسایل دیگر همچون کیف دستی، نگه داشتن چادر و حجاب، نگهداری کودک، پرچم و دیگر وسایل را براحتی حمل نمایید.

*امکان ساخت در جنس‌های مختلف به ویژه اجناس بزرنتی که باعث می‌شود خاصیت ضدآب داشته و از رسیدن آب به وسایل شما در هوای بارانی و مرطوب جلوگیری نماید.

*کوله‌پشتی‌ها عموما از دو بند رویین برخودارند که امکان همراه داشتن بارهای اضافه همچون پتو و دیگر وسایل را برای مسافر فراهم می‌سازد.

*بندهایی که در پایین کوله نصب شده‌اند به شما در حمل بعضی وسایل جانبی مثل کفش، کمک می‌کنند.

*برخوداری از محفظه‌ها و جیب‌ها در اندازه‌های مختلف باعث می‌شوند که شما بتوانید وسایل ریز و درشتی همچون لیوان، مسواک و سایر وسایل شخصی را با خود همراه داشته باشید.
.

نگه‌داری و مراقبت

*بسیاری از تولیدکنندگان ضمانت‌نامه‌های طولانی و بلندمدتی را برای استفاده از کوله‌پشتی ارائه می‌کنند. هزینه این نوع کوله‌پشتی‌ها به مراتب بیشتر است اما شما می‌توانید از گارانتی آن استفاده نموده و در صورت خرابی و یا ارتقاء آن را تعویض نمایید.

*اگر بعد از گذشت مدتی از استفاده، احساس کردید که کوله‌پشتی شما نیاز به شستشو دارد، باید از مخلوط آب ولرم و صابون برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

*در یک تشت، آب ولرم بریزید و با نصف یک صابون درون تشت را پر از کف کنید. حالا کوله عزیزتان را در این مخلوط بگذارید و چند ساعتی زمان بدهید. بعد کوله را آبکشی کنید و روی یک سطح صاف بگذارید و اجازه بدهید که خشک شود. حتما همه زیپ های کوله را هنگام شستشو و آبکشی و خشک کردن باز نگه دارید.

*برای خشک شدن کوله یادتان باشد که آن را در موقعیتی قرار بدهید که جریان هوا به اندازه کافی به درون آن راه داشته باشد. به هیچ وجه کوله‌ها را در ماشین لباسشویی نیندازید و با مواد قدرتمند شیمیایی مثل تایدها و پودرهای لباسشویی نشویید.

*هر چند ماه یک بار زیپ‌های کوله را با مقدار خیلی کمی روغن مناسب (روغن چرخ خیاطی) نرم کنید.با این کار از خشک شدن زیپ‌ها و خراب شدن آنها جلوگیری می‌کنید.

*اگر قرار است مدتی از کوله‌پشتی‌تان استفاده نکنید، حتما آن را خالی کرده و سپس کوله را در یک نایلون تمیز بسته بندی کنید و در جایی بگذارید که خشک و خنک باشد.

 

محصولات مرتبط
کوله پشتی اربعین کوله پشتی اربعین
نمایش سریع
دوست داشتن
690,000 تومان (بدون مالیات)
کوله تخصصی اربعین کد100 مناسب برای ویژه راهپیمایی اربعین حسینی ارتفاع 60سانتی متر جنس برزنتی، دارای کمربند  بالا و پایین برای کم کردن وزن کوله ، در رنگ های سرمه ای-قرمز،مشکی-قرمز، مشکی-آبی،یاسی-مشکی ، سرمه ای کامل،...
نمایش سریع
دوست داشتن
کوله اربعین کوله اربعین
نمایش سریع
دوست داشتن
380,000 تومان (بدون مالیات)
کوله اربعین کد 11 کوله اربعین مناسب برای راهپیمایی اربعین حسینی ویژه زائران  ارتفاع 58 سانتی مترکیفیت درجه یک و ضد آب دقت بفرمایید هزینه ارسال به عهده مشتری هست.
نمایش سریع
دوست داشتن
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارتباط در ایتا

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم