برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

همه وسایل لازم برای جشن تکلیف دختران

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش
دوست داشتن0

سین برنامه‌های جشن تکلیف مدرسه

قبل از آنکه بخواهیم درباره هدایای جشن تکلیف تصمیم بگیریم، باید بدانیم برنامه جشن از چه بخش‌هایی تشکیل شده و قرار است به نومکلفان چه چیزهای تازه‌ای را بیاموزیم و هدیه بدهیم.

تلاوت قرآن، قرائت دسته جمعی سوره‌های قرآنی که قرار است در نمازهای یومیه خوانده شود.

اجرای سرود دسته جمعی جشن تکلیف با موضوع بنده خوب خدا و معرفی آداب دینی

اجرای نمایش طنز  با موضوع «تو دیگه خانوم شدی، یه خانم خوب این کارها رو نمی‌کنه»

پوشیدن لباس مناسب جشن تکلیف دخترانه و گرفتن عکس یادگاری با همکلاسی‌ها و پرسنل مدرسه

قرائت دسته جمعی عهدنامه برای بستن پیمان و عهد تازه با خداوند و انجام درست و منظم واجبات دینی

اهدای کتب ادعیه، رساله احکام، قرآن و لوح یادبود و کتابچه محاسبه نفس...

قرائت نماز جماعت و شرکت در گعده‌های پاسخگویی به شبهات دینی

و کلی برنامه دیگه که همه و همه میتونند در سین برنامه‌های جشن تکلیف قرار بگیرند و یک روز بیادماندنی رو برای بچه‌های کلاس سوم رقم بزنند.

برای جشن تکلیف دختران چی هدیه بدیم؟

از وقتی بچه‌ها به سن تکلیف می‌رسند، باید بعضی کارها رو به برنامه روزانه زندگی خود اضافه کنند. مثلا روزانه قرآن بخوانند و با قرآن بیشتر از قبل مانوس بشوند. بنابراین بهتر هست که به دنبال ترجمه خواندنی قرآن باشیم تا نوجوان بتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کند و نکات و  پیام‌های قرآنی آن را دریابد. قرآن جیبی عطری و قرآن رنگی ترمو از دیگر مدل کتاب‌هایی هستند که می‌توانند به این امر کمک کنند.

قرائت نمازهای واجب آدابی دارد که بهتر است از همان ابتدا نوجوان را با آنها آشنا کنیم. یکی از آداب نماز بهترین پاکیزه‌ترین و بهترین لباس برای نماز است، چادرنماز مخصوص که آن را فقط برای نماز استفاده کنند. همچنین سجاده نماز و کیف لباس نماز که می‌توانند وسایل نماز را در آن جای دهند. امکاناتی که همه آنها را می‌توانید در انواع پک جشن تکلیف مثل بسته حجاب جشن تکلیف نسیم و بسته حجاب جشن تکلیف خورشیدی پیدا کنید.

اگر می‌خواهید خاطره جشن تکلیف همیشه همراه فرزند شما باشد، عهدی را که با خدای خود بسته است و اهمیت این روز را همیشه به خود یادآور شود، بهتر است از لوح یادبود جشن تکلیف استفاده کنید که در آن از تصاویر متناسب با فضای جشن به همراه جملاتی چند با ضمون پیمان و مناجات آمده است.

اگر می‌خواهید مهر و محبت اهل بیت را از همان ابتدا به فرزندان خود هدیه دهید و آنها را با ذکر اهل بیت مانوس کنید هدایایی مثل تسبیح تربت کربلا ، مهر نماز تربت ، نهج‌البلاغه مولا علی(ع) و شناسنامه اهل بیت را به عنوان هدیه انتخاب کنید.

شاید برای شما آموزش احکام به بچه‌ها سخت باشد و نیازمند یک راهنمای تصویری باشید. رساله مصور دانش‌آموزی و رساله مصور کودکان می‌توانند گزینه‌هایی مناسب برای آموزش مسائل شرعی و تکالیف دینی نوجوان باشند.

خرید مقنعه، چادرنماز جشن تکلیف، ساق دست، جعبه نماز، عطر، مفاتیح الجنان ملکوت، جانماز جیبی و عروسک‌های ایرانی اسلامی مثل داداش یاسر و آبجی حنانه دیگر هدایای مناسبی است که می‌توانید به آنها فکر کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارتباط در ایتا

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم