برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

اطعام آسان و زیبا با لیوان های کاغذی

نوشته شده در تاریخ6 سال پیش
دوست داشتن0

.

چرا لیوان‌های کاغذی؟

از سویی استفاده از ظروف یکبار مصرف جزو ضروریات مهم زندگی بشر امروزی است، از سویی دیگر هشدار پزشکان و کارشناسان بهداشت موجب شده است تا در استفاده از این گونه وسایل، همواره تردیدی جدی وجود داشته باشد. شاخصه‌ی مهم لیوان‌های یکبار مصرف کاغذی در عدم انتقال مواد افزودنی به مایعات، موجب شده است که اخیرا این نوع وسیله جایگزینی مناسب برای ظروف پلاستیکی به شمار آید.

.

نکات مهم در هنگام خرید

گام اول در خرید لیوان کاغذی، این است که بدانید برای چه نوع مصرفی می‌خواهید از لیوان استفاده نمایید.

در صورتی که می‌خواهید برای مایعات داغ از لیوان کاغذی استفاده کنید، بهتر است از نوع دوجداره آن که استحکام بیشتری دارد، خریداری نمایید.

همچنین اگر شما از سوی یک مسجد، مجموعه فرهنگی یا نهادی خاص مایل به اقدام برای خرید هستید، بهتر است متناسب با برنامه خود، در انتخاب طرح و رنگ این لیوان ها دقت نمایید.

.

مزیت‌ها

لیوان‌های کاغذی از جنس طبیعت هستند و معمولا در هنگام بازگشت به طبیعت راحت‌تر از ظروف پلاستیکی در محیط زیست جذب می‌شوند. پلی اتلین به کار رفته در روی کاغذ لیوان باعث جذب راحت آنها به طبیعت می‌شود.

لیوان‌های کاغذی به دلیل پوشش مناسب خود، می‌توانند پذیرای انواع طرح‌ها و نقش‌ها بر روی خود باشند و لذا می‌توانند متناسب با موضوع و جامعه هدف سفارش داده شده و تولید گردند.

این لیوان‌ها می‌توانند در دو حالت تک‌جداره و دو‌جداره ساخته شوند که نوع دو جداره آنها مانع انتقال حرارت از مایعات داغ و عدم سوختگی دست خواهد شد. ذکر این نکته هم مایه خرسندی است که نوع دسته‌دار این لیوان‌ها هم اخیرا به بازار وارد شده است.

لیوان کاغذی به دلیل همراهی بیشتر با طبیعت و برخوداری از جنس مناسب، نسبت به لیوان‌های پلاستیکی ضرر کمتری دارد و مانع از ورود سموم از بدنه ظرف به درون غذا و مایعات می‌شود.

خرید لیوان‌های کاغذی با میزان انبوه برای متولیان اطعام، معمولا مناسب و کم هزینه است و به برگزاری شکیل، منظم و مناسب برنامه آنها کمک بیشتری می کند.

.

نگه‌داری و مراقبت

لیوان‌های کاغذی را همان‌طور که از ابتدا در پوشش پلاستیکی آن خریداری کرده‌اید، در همان پوشش قرار دهید تا گردو خاک موجود در محیط و فضا آن را به مرور زمان آلوده نکند.

بسته لیوان را در قفسه‌ای مخصوص قرار دهید تا از شکستگی و تاشدگی آن یا از وارد آمدن فشار احتمالی به آنها در مجاورت وسایل دیگر خودداری شود.

توصیه می‌کنیم هر گونه ظروف یکبار مصرف، حتی لیوان‌های کاغذی را بعد از یک بار استفاده به ویژه در رابطه با مصرف انواع نوشیدنی‌ها، کنار گذاشته و دیگر مورد استفاده قرار ندهید.

.

.

برای تهیه لیوان‌های وبژه غدیر  و  ایام محرم به کانال مسجدکالا، مراجعه نمائید.

آدرس کانال مسجدکالا:

masjedkala@

.

.برای

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

ارتباط در ایتا

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم